نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

قهرمانی جهان از کف جوان‌های کبدی پرید

  • کد خبر: ۱۵۳۴۵۳
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
قهرمانی جهان از کف جوان‌های کبدی پرید
با شکست کبدی‌کاران از هند در فینال قهرمانی جوانان دنیا قهرمان از دست ایران رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌ملی کبدی جوانان هند با شکست ایران در ارومیه قهرمان مسابقات جوانان جهان شد. این دوره از مسابقات کبدی قهرمانی جهان که در شهر ارومیه برگزار می‌شد، فرصت خوبی برای ملی‌پوشان جوان کشورمان بود تا در حضور تماشاگران خودی بتوانند مدال طلای این مسابقات را از آن خود کنند، اما تجربه کم جوانان ایران در برخی دقایق بازی فینال کار دست آن‌ها داد و درنهایت این تیم هند بود که توانست بر سکوی نخست این مسابقات قرار بگیرد.

دیدار تیم‌های ملی کبدی جوانان ایران و هند در فینال این مسابقات دیروز در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد. در این دیدار تماشایی که بیش از ۲ هزار تماشاگر ارومیه‌ای آن را تماشا می‌کردند، تیم‌ملی هند توانست ۴۱ بر ۳۳ ایران را شکست دهد و قهرمان شود.

این نتیجه درحالی رقم خورد که تا ۱۰ دقیقه پایانی، بازی با امتیازات برابر دنبال می‌شد، اما عجله جوانان کبدی کشورمان در دقایق پایانی، فرصت را به هندی‌ها داد تا بتوانند فاصله‌شان را با حریف در دیدار فینال بیشتر کنند و در دقایق پایانی با خیالی راحت، قهرمانی‌شان را جشن بگیرند. در نیمه نخست این دیدار تیم ایران ۱۹ بر ۱۸ جلو افتاد، ولی کبدی‌کاران هندی با ارائه بازی برتر در نیمه دوم نتیجه بازی را به‌نفع خود تغییر دادند.

ایران با برد تیم‌های چین‌تایپه، اوگاندا و بنگلادش به نیمه‌نهایی این مسابقات راه پیدا کرده بود. در دیدار نیمه‌نهایی مقابل نپال هم کبدی‌کاران کشورمان عملکرد خوبی داشتند و طبق پیش‌بینی‌ها شاگردان نواب تازه‌قلعه در یک دیدار برتر با نتیجه مقتدرانه ۶۰ بر ۳۷ از سد نپال گذشتند و به فینال دومین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان صعود کردند.

هند هم که پرافتخارترین کشور جهان در این رشته ورزشی به شمار می‌رود، در این دوره مسابقات تیم‌های تایلند، بنگلادش، چین‌تایپه و پاکستان را از پیش‌رو برداشته بود و درنهایت هم با شکست ملی‌پوشان کشورمان، قهرمان جوانان جهان شد. در این مسابقات پاکستان و نپال هم مقام سوم مشترک را به‌دست آوردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->